czwartek, 23 lutego 2012

Muffinki kokosowe

Kupiłam foremki silikonowe, papilotki i się zaczęło! Ten przepis wypróbowałam jako pierwszy. Ciasto gęste, wiec nadaje sie również do pieczenia w samych papilotkach, bez formy. Babeczki lekko słodkie z wiórkami kokosowymi.
Foremek silikonowych mam tylko 6, wiec resztę muffinek piekłam tylko w papilotkach. wyszły równie dobre! :)

muffiny pieczone w samych papilotkach

muffiny pieczone w papilotkach w foremkach silikonowych



Składniki:

2/3 szklanki mąki pszennej
1/4 szklanka cukru
pół łyżeczki proszku do pieczenia 
1/4 łyżeczki sody oczyszczonej 
8 łyżek wiórków kokosowych 
2 jajka 
1/2 kostki stopionej margaryny
50 ml soku z cytryny (akurat nie miałam, wiec rozpuściłam szczyptę kwasku cytrynowego w 50ml wody ;) )



W jednym naczyniu wymieszać składniki suche, w drugim mokre. Połączyć mokre z suchymi, wymieszać.
Nakładać do 2/3 wysokości foremek. 
Piec 20min w 180 stopniach. 


Udekorować dowolnie. 


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz