środa, 16 maja 2012

Muffinki śmietankowe z brzoskwiniami

Powoli wraca mi chęć do gotowania i pieczenia :) Dziś wypróbowałam przepis na muffinki z tej strony. Przepis troszkę zmodyfikowałam, dodałam owoce i aromat śmietankowy i wyszły przepyszne!
Piekłam w foremkach silikonowych, bez papilotek. Muffiny same wypadały z foremek :)







Składniki:

2 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
1/4 łyżeczki soli

2 brzoskwinie (ja dałam z puszki)

2 jajka
1 szklanka mleka
1/2 szklanki oleju
kilka kropel olejku śmietankowego



Wymieszać składniki suche, osobno wymieszać składniki mokre. Do suchych dodać pokrojone w kostkę brzoskwinie i wymieszać.
Mokre wlać do suchych, połączyć krótko mieszając.
Napełniać foremki do 2/3 wysokości i piec 15 minut w nagrzanym do 180 stopni piekarniku.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz