wtorek, 22 maja 2012

Ciasto z rabarbarem

Byłam dziś rano na zakupach i w ręce wpadł mi rabarbar, nie zastanawiając się długo oczywiście go kupiłam! Będąc dzieckiem jadłam surowy, maczany w cukrze ;) A dziś postanowiłam upiec ciasto. Przeszukałam kilka przepisów, a że lubie proste i szybkie, to wybrałam ten, a od siebie dodałam kruszonkę. 




Składniki:

250g margaryny
1 szklanka cukru
3 łyżki wody
2 szklanki mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka

300g rabarbaru

Kruszonka:

100g masła
150g maki
50g cukru
cukier waniliowy

Margarynę z cukrem i woda rozpuścić, ostudzić. Dodać jajka, mąkę z proszkiem do pieczenia i dokładnie wymieszać.
Rabarbar oczyścić i pokroić, ułożyć na cieście. 

Masło stopić, wymieszać z pozostałymi składnikami kruszonki.
Ciasto posypać kruszonką i piec 40min w 180 stopniach.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Ciasto z rabarbarem jest pyszne, już tęsknię za letnimi miesiącami i rabarbarem w moim ogródku ... Twoje ciasto wygląda pysznie !:)

    OdpowiedzUsuń